Wymiana towaru:
Przed zakupem prosimy o szczegółową analizę opisu produktu oraz zapoznanie się z paletą dostępnych kolorów. W przypadku braku pewności odnośnie koloru oraz zastosowania kosmetyku zachęcamy do kontaktu, a obsługa sklepu udzieli pomocy związanej z dobraniem koloru oraz wyjaśnieniem działania kosmetyków.
Rozumiemy, że sprzedaż internetowa wiąże się z ryzykiem dokonania błędnego zakupu, dlatego wychodzimy klientom naprzeciw i w razie pomyłki dajemy możliwość wymiany używanego towaru na właściwy lub zwrot pieniędzy. Dotyczy to jednak tylko i wyłącznie włókien sypkich o pojemności 12g, 15g, 25g,27,5g 28g, 30g, 50g,55g, 56g lub 100g, które są objęte gwarancją „100% zadowolenia lub zwrot pieniędzy”.
W takim przypadku prosimy o odesłanie do nas paczki wraz z paragonem, informacją na jaki produkt mamy wymienić, adresem oraz numerem telefonu. W zwracanym produkcie musi być przynajmniej 3/4 zawartości.
Jeśli wymieniony produkt jest droższy, poprosimy o dopłatę. Jeśli jest tańszy, dokonamy zwrotu pieniędzy na wskazane konto bankowe. Wymiany dokonujemy do 14 dni od otrzymania paczki ze zwrotem.
W przypadku wymiany dzielimy się z klientami kosztami wysyłki, tzn. klient płaci za przesyłkę w naszą stronę, a my pokrywamy koszty ponownej wysyłki do klienta. Wyjątkiem stanowi sytuacja jeśli to z naszej winy klient otrzymał niewłaściwy produkt. W takim przypadku nasza firma pokrywa koszty wysyłki w obie strony.
Zwroty i reklamacje:
Każdy towar zamówiony w sklepie hairspace.pl można zwrócić lub wymienić do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że produkt nie był używany, a także nie będzie na nim uszkodzeń. Wyjątkiem są wymienione wyżej towary, które można zwrócić również po użyciu.
Pieniądze wysyłamy przelewem na wskazane konto bankowe do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej.
W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje prawo do reklamacji. Reklamację można zgłosić telefonicznie lub drogą mailową, natychmiast po wykryciu wady, nie później niż do 14 dni od momentu zakupu. W ciągu 14 dni od zgłoszenia ustosunkujemy się do reklamacji i powiadomimy o jej rozpatrzeniu drogą mailową lub telefoniczną.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe na podany rachunek bankowy (w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej).
Reklamację można złożyć tylko i wyłącznie na podstawie paragonu i nie podlegają jej wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu oraz wady powstałe na skutek nieprawidłowego użytkowania produktu.
Odsyłając produkt należy pamiętać o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu go przez ewentualnym uszkodzeniem. W przypadku zwrotu lub reklamacji prosimy do środka włożyć otrzymany paragon oraz dane do kontaktu wraz z numerem rachunku bankowego (w przypadku zwrotu kosztów produktu).